BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Assalamualaikum...

Assalamualaikum! speaking here is ADHI NADHIRAH! You've stepped into my territory now My territory, my rules. Get it? Copycats & spammers are strictly prohibited :) Be nice here.

Friday, March 23, 2012

may improve my english ^^



Assalamualaikum and Hey2~
hajimemashite minnna ?
sihat kan semua readers ? hope begitulah.. ^^
ouh! entry kali ni just nak share tentang
IMPORTANTNYA ENGLISH EDUCATION.
facebook merupakan laman sesawang yang paling feymes sekarang ni kan ??
and tak mustahil dalam friendlist kita tu, mesti dari macam2 negara lain,kan3 ??
So,saya nak share la satu cerita ni..
DIA ni tengah buat research tentang Malaysian culture(hebat kan?),so dia bertanya2 la
dekat orang2 di Malaysia*saya and one of my classmate
tentang tajuk dia tu...



saya pun just jawab je la apa yang dia tanya... tak kan tak nak jawab..
masa saya tengah tulis ni,saya rasa tergugat sekejap.KENAPA?
tanda soal di situ..haha! sebabb apa saya rasa tergugat ? sebabbnya saya punya ENGLISH bukan hebat sangat pun..bukannya saya tak pandai terus English.. tapi,yelaa.mesti kita kurang keyakinan kan kalau orang yang PURE English tanya kita soalan...
tapi,apa2 pun,saya dapat juga la jawab soalan dia tu dengan bantuan SI DIA ^^'
haha! SO ! moral of the story nya ...
"kita kena selalu yakin degan ability diri kita..if kita memang tak tahu tentang sesuatu perkara tu,tak salah kita belajar like a baby try to get their first step ^^v'
OKAY PEEPS ??
Till then,
May Peace Be Upon You. n_n












No comments:

Post a Comment